Hipp homo ridning!

Jaa jag flummar vidare på min nya skola och jag kan inte säga annat än att jag trivs. Idag hade vi "häst och företag" och vi diskuterade namn och förslag på namn på företag. Hahaha..

Kul Tur Ridning (kulturridning)

Hipp homo ridning kläckte vår lärare ur sig när vi diskuterade vad ett terapi center för häst och människa skulle kunna heta. Hippo = häst, Homo = som i homo sapiens. haha.. Det slutade som Hipp homo ridning. Hur tolkar man det!??

I tisdags och idag red jag extra på eftermiddagen på ridskolehäst. I tisdags fick jag rida en söt liten dam som heter Fabola, så himla trevlig. Därför trodde jag att det knappast kunde gå bättre när jag idag skulle rida en annan häst. Hot Shot hette han och nej, det var ingen pigg fullblodshäst som det kan verka på namnet. Nej Hot Shot är en rund halvblodsvalack, 17 år gammal. Och det gick ÄNNU BÄTTRE att rida honom än när jag red på Fabola! Jag var glad helt enkelt :)

Med Rajjan går det bra. Jag är så stolt över min lilla häst och vi kämpar på tillsammmans <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha rainbow riding nästa tycker jag! ;D bra att du har det trevligt där nere, ska bli så kul att ses i helgen! =D

2009-09-04 @ 09:46:51
URL: http://www.maler.se/sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0