Häst status

Här kommer lite häst status för tillfället:


- Rye -
Blev glad att komma hem till Grana i helgen, men söndag åkte vi tillbaka till skolan. Det var tävling i lördags som inte kunde ha gått bättre; vi vann första klassen o var felfria i lagklassen! Laget slutade på 17 plats av 28 lag. Nu ligger jag o rye trea i Folksam Cup för månadens etapp! Idag var Rye kanonfin på dressyrlektionen och kämpade jätteduktigt <3


- Phoebe -
Phoebe var billig förra veckan (!) jätte brunstig och därmed tjurig. I lördags tränade vi dressyr i ridhuset o vi hade samarbetssvårigheter som Phoebe svarade med ett PANG i väggen. Söndagen var det klubbtävling i dressyr på ridskolan o Fibbo gillar att visa upp sig och gjorde därmed rätt för sig efter en tjurig vecka.. Galoppen var det enda kruxet  i programmet (LC:2) men jag var så stolt över min ponny <3


- Ulle Bulle -
Ulmus tävlade också i helgen, han var modig i lördags och hoppade alla hinder och sedan red syster yster väldigt vackert på honom i söndags, dressyrtävlingen. Han skötte sig jättebra och brydde sig inte om dressyrstaketet. Ulmus säger att han tänker satsa på en dressyrkarriär, trots sin fina hoppteknik. Men men, det tar sig! Syster är en rididol för mig =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som om du har haft det superhärligt med dina pållar! =D Ta hand om dig så ses vi fredag! Vad är det för tävlingsplaner du har i helgen förresten? Kraaaam! :)

2009-09-23 @ 22:10:52
URL: http://www.maler.se/sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0