Min vän ^^

Haha måste säga att jag blev förvånad att se d jag skrev i förra inlägget hamnade på Annas blogg, www.equipage.se. Roligt, men så lade jag ju också märke till alla stavfelen jag gjort haha. Så går det när man skriver så fingrarna glöder ^^

Här nedan kommer resultatet från ett quiz jag gjorde på Facebook. "Vem är din häst?", jag gjorde den om Rye. Mina andra kompisar fick t.ex "Segraren" och "Underofficeren" på sina hästar. Rye fick "Vännen" =)

Louise completed the quiz "Vem är din häst?" with the result Vännen.
Han är allt en vän ska vara jordnära, okomplicerad, pålitlig, öppen, snäll, frisk, uthållig, positiv, vänfast, förstående, normalbegåvad, stadig, vänlig, ganska modig , fysiskt massiv, tydlig och psykiskt stabil. Men vill också gärna ha sin vilja fram. Dock väldigt matglad och bör fodras försiktigt. Han passar med nybörjare eller barn bara man är generös och godmodig..

"Han är allt en vän ska vara"
Pålitlig - ja :)
Vänligast
Ganska modig - *tihi
Fysiskt massiv = 177cm hög
Psykiskt stabil - vi är nog båda lika stabila i det fallet, hahah..
Vill ha sin vilja fram - ja han visar andra hästar var skåpet ska stå
Bör fodras försiktigt - om 13kg hösilage, 3 liter lusern, 2 kg grund och 2kg müsli per dag är försiktigt?
Naaw min fina häst <3
Ska nog göra testet igen nu o se vad Phoebe o Ulmus får ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0