Dagens tankar..


¤ Hur söt är inte de här lilla kissen?? Inte helt olik min lilla katt Ninni som är kvar i Stockholm! Den här kattungen bor i huset där jag flyttar in nästa vecka som inneboende.

¤ Syrran måste stanna hemma och se efter Ulmus hovböld så hon kommer kanske nästa vecka istället. Synd, men det blir nog bra i alla fall!

¤ Jag o Rajjan kämpar vidare. Rye är så himla duktig och vi jobbar på med dressyren. Skam den som ger sig. Nästa helg blir det även en regional hopptävling!

¤ Det går bra med ridningen, jag vill  bara så gärna att det ska släppa för mig o Rye även i dressyren. Men jag har ju trots allt världens finaste hopphäst och en bästa vän <3. Det går bra och är rolit att rida skolans hästar också!

¤ Trodde aldrig att jag skulle sakna dig så sjukt mycket, trodde aldrig att jag skulle bry mig. Helt plötsligt kändes det ensamt trots att man försöker tuffa på som ingenting. Det värsta av allt är att jag som vanligt klandrar mig själv. Men men, det kan inte hjälpas.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Awww det är världens sötaste lilla kissemiss det där! =D Rawr! hehe.. Så du har hittat nytt? nice =)

2009-10-24 @ 08:15:50
URL: http://www.maler.se/sofie
Postat av: Anna

Oj vilken söt liten kattunge!

2009-10-24 @ 13:08:09
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0