Smider planer

Jag vill lägga upp bilder på bloggen men datorn vägrar samarbeta! Så tyvärr, inga bilder.

Men, däremot lite framtida planer:

  • Globen helgen! Det blir trots allt globen för mig i år igen tillsammans med syster o mamma :)
  • Lucia! Det blir middag och trevlig kväll med Ky klassen. Och jag ser fram emot Granas årliga lucia show!! Den tränar vi stenhårt inför.
  • Julavslutning med klassen, sedan jul lov :)
  • GeKås shopping/roadtrip, totalt blir vi fem brudar som gör vägarna och Ullared farligt ;) naajs
  • Julafton! årlig tradition att bogsera in alla hästar kanske? Sedan feest ;)
  • Träna och träna och träna under julen inför skolstarten. Dessutom besöka min ridpraktikplats.
  • Längre än så har jag inte kommit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0