Positivt

Uschi känns som jag bara beklagar mig här på bloggen! Därför väljer jag att ta upp några positiva egenskaper om mig själv nu:

- Envis och målmedveten
- Ambitiös och ödmjuk (tror jag?)
- Vägrar ge mig
- Van vid att hugga i
- Flummar och skrattar gärna
- Gillar att prata, sällskapssjuk
- Gillar att rida och börjar bli bättre på det :)
- Optimist i många lägen
- Älskar att hitta på tokigheter
-

hmm där tog det slut..?


Idag: har jag ridit de tre finaste hästarna som finns!
Först Rye (som typ dog) på hoppträningen för Loa.
Sedan Ulmus (som nästan dog) red jag dressyr på.
Sist Phoebe (som är bäst förutom vissa pilotfel) som sa: att nu sitter du still matte o låter mig sköta det här! Annars gör jag det utan dig! :) Min fina ponny <3


Slutligen: tack till alla er som orkar lyssna på mig och mitt självkritiska jag. Det finns en del positivt i det: det driver mig vidare att utvecklas och jag vägrar ge mig. Mental träning när det kommer till ridning är ett måste för mig, samt i annat också. Tack tack tack: vänner familj tränare och mina söta hästar.
Ni gör min vardag möjlig.


Ta reda på orsaken så har du lösningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0