Längtan

Nej jag åker nog hem för ofta för att få hemlängtan. Dessutom är den här utbildningen något jag velat göra alldeles för länge för att vilja något annat. Men det är saker som jag saknar med jämna mellanrum, bland annat:

  • Möjligheten att rida markarbete på förmiddagarna, släpa fram bommar och med mera som jag vill ha att traggla över.
  • Kunna dra ut med vännerna o göra stan osäker ;) Eller bara allmänt snacka skit.
  • Fika med stallkompisarna och mammas nybakat gott :)
  • Stå i stallet o snacka skit m Linnéa in på småtimmarna om kvällarna, och våra galopprundor!
  • Prata häst m ridkompisarna på Solna.
  • Onsdagshoppträningarna.
  • Och allt mys som kommer snart med julen.. bara stämningen, pyntandet, lucia förberedelserna inför årets show, sofies pepparkaksbak ;) härligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0