Blickar mot 2010

Kanske är det för tidigt att smida planer inför nästa år, då det här året inte är slut än.

Men det är drömmar och mål som bygger upp hoppet och drivkraften antar jag :)

2010:

- Diplomeringar och prov på skolan ska klaras av och helst leda till att jag blir godkänd.. gulp!

- Ridpraktik och ridskolepraktik! Spännande och betyder att jag o Rye får flytta till hemmaplan igen.

- Hitta jobb! Tjäna pengar för att ha råd med mitt liv

- Ny tävlingssäsong att ladda upp inför.

- Utlandssemester! Favorit i repris! :D
- Meetings runtom i Sverige tillsammans m syrran, mamma o pållarna. Camping med häst, kan inte bli bättre!
- Hästresa till England? Jag tror nog att det skulle kunna finnas intresse för en typ weekend i England på hästtävling. Vore himla kul att få till något sådant = shopping, hästar, vänner och hästar!
- Sedan mer praktik och erfarenhet! Blir en himla massa hästar nästa år med andra ord :D Kan knappt vänta X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0