TV obsession

Hihi.. älska TV. Hur skulle jag överleva utan den?

Favorit serier!!

* Vänner, slutar aldrig älska dem. Det känns som att jag också är en av dem, en room mate. Jag kan se samma avsnitt tusen gånger.
* Top Model, varför är det så kul med mode och Tyra Banks?
*Dr Quinn, jag bara älskar karaktärerna som jag bara vill lära känna ännu mer.
* Det Okända, jag är helt såld och tror absolut på spöken. Hur kul tror ni det var att se avsnittet när de hittade en massa spöken i en källare i gamla stan...?
* Familjen Macahan, jag ser typ på det varje kväll.. jag o mamma kan inte sluta. Jag vill köpa dvd boxen så jag slipper missa en enda minut. Den är flera år gammal men så spännande!! Det händer saker hela tiden. Jessie och Tilo, kommer de någonsin träffas igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0