Servitrisen jag

Sett och hört på restaurangen:

"Swedish classic beef?"
"Yes?"
"What kind of meat is it?"
"Beef."
"Yes but what kind of animal?"
"Cow."
"So it is not moose?"


Salva: "Vad betyder påverka?"
Jag: "Till exempel att man påverkar någons beslut, lägger fram sin åsikt... hur säger man på spanska? Man kan i alla fall säga influence på engelska"
Salva: "Influence?"
Byron: "Jag vet vad det betyder! Influensa!"
Jag: "Neeeej"


Gäst: "Varifrån kommer dom som sitter vid det bordet?"
Jag: "Italien."
Gäst: "Jag spelade för dom på min kompis krycka! (luftgitarr)"
Anki: "Ja dom applåderade till och med!"
Gäst:" Ja de var ju tvungna för att få mig att sluta!"


Äntligen blir det semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0