Jaha o så var man gammal :)

Nu är jag tjugo, jippi jag kan gå på systemet. Är det verkligen så spännande? Jag kan ju lika gärna köpa ett flak öl och börja umgås m fyllegubbarna på parkbänken. Det är typ det enda med att fylla tjugo, lr? Jag påbörjar ett nytt årtionde av mitt liv, det känns desto bättre.

Jag har alltid sett mig som en ovanligt barnslig människa som är naiv. Men nu när jag kommit in i arbetslivet blir jag förvånad av att se alla dessa i typ 40 års åldern som fortfarande beter sig som tolvåringar. VAD ÄR DET HÄR EGENTLIGEN?? Jag kanske är ganska vuxen ändå, hmm

Som Sofie nämnde, dessa äldre människor som klagar på oss ohyfsade unga människor. Men det börjar bli bevisat att man blir inte visare av åldern. Vilka är det som ska tränga sig in på tågvagnen innan passagerarna ens gått av? Alla vet ju att dom som ska av går först´och dom som ska på väntar. Men nej, det är gamla tanter som trycker sig fram och står i vägen för dom som ska av. Äldst går först! *Flytta på dig kärring* Jag blir oerhört irriterad.

Här kommer mina födelsedagspresenter :)

-Mini laptop med internet! (Mum&Dad)
-4st boots m gräsbrodd till Rye! (M&D)
-Fälttävlanskurs 2dgr i Katrineholm! (M&D)
-1500kr! (Släkten)
-Fotoalbum m bilder på när jag rider Rye! (Syrran)
-Make-up lektion plus presentkort på Make Up Store! (Kompisarna)

Jag är inte värd allt det här hallå! Men 100000000 TACK! Pussar o kramar!

Tack brudar för en sjukt kul kväll!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0