Trötter

Jag har haft rid- och stallförbud. Ska rida Rye idag, lite dressyr. Äntligen! Tänkte göra foderhinkar och smörja alla läder grejjor också.
Jag känner mig trött utan någon motivation för någonting. Kanske för att jag gör ingenting, för en gångs skull.
Ansökan är ivägskickad till hippologutbildningen, underbart! Jag har beställt boken som jag ska plugga på inför provet. Just nu vill jag rida en massa, träna bort mina ovanor, jag vill träna yoga, jag vill börja springa o få upp kondisen. Men jag har drabbats av den "svenska depressionen" Det är inte kul att göra ngt med trist väder, svinhalt ute och ont här o där :/

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej tjejen! Hur har du det! Jag saknar dig, vore sa mkt roligare har om du var med! Men jag har det bra, har fullt upp hela tiden som du kanske ser hihi...

Men du far fortsatta skriva om vad som hander i sverige sa att jag kan halla mig uppdaterad!! Ha det bast! Massa kramar!

2009-03-24 @ 22:26:22
URL: http://sofiesecuador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0