Överraskning!

Igår kväll när jag skulle gå och lägga  mig så låg det ett paket på min säng, som pappa lagt där. Det var adresserat till mig och jag försökte tänka ut vad det var som jag beställt. Eller varför det skickats till mig? Ingen aning.

Jag öppnade det och inuti låg en rosett och en plakett. Hade jag glömt hämta mitt pris på någon tävling? Nej det hade jag inte så jag förstod ingenting.
Men priserna kom från Folksam Riders Cup! Ett andra pris för att jag och Rye låg tvåa efter juni etappen! En jätte rolig överraskning som jag inte alls var förberedd på! Våran seger i Älvdalen gav oss 18 poäng och därmed en andra plats i etapp Juni, Folksam Riders Cup! Duktigaste Rye.. Nu laddar vi upp inför Avesta RK´s meeting!

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS!!!! =D

2009-07-19 @ 11:31:45
URL: http://sockerstjarna.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0