Nu blir jag sur

Uschi alla mina planer spricker o d gör mig sur. Varför planerna spricker? Jo jag är sjuk. Feber o frossa o huvudvärk o jag har inte kunnat röra mig. Börjar känna mig rastlös.

Anki på jobbet har åkt till Österrike nu o d var meningen att jag skulle jobba lunch plus kväll onsdag till lördag. Vet inte längre om det blir så och det suger.
Hade hoppats på att kunna rida ordentligt nu men syrran har vart tvungen att ta en massa ansvar då jag legat däckad. Det suger.
Hade också hoppats på att träffa Magnus men jag vill ju inte smitta ner han. Åker till Orsa på söndag så vi kommer inte ses på en vecka :S

Jag ser verkligen fram emot Orsa, pratade m Tusse idag. Den människan är en stor förebild för mig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aww det är synd om dig gumman =( Om det får dig att känna dig bättre så mår jag också skit :/ Hoppas du kryar på dig snart så du lyckas komma iväg till jobbet, få rida lite och hänga med maggan.

Kramkram!

2009-07-29 @ 10:29:18
URL: http://www.maler.se/sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0