Hur tänker folk?

 - Gäster på resturangen som låter så här (efter att ha tillägnat en halvtimme av beslutsångest åt var de ska sitta i resturangen):
"Jag ser att ni har två alternativ på argentinsk grillbiff, ett med pommes o ett med grillade grönsaker. Går det att få hälften av varje? Är det rödvinssås till säger du, jag gillar inte rödvin. Kan ni ta bort såsen? Och chimichurri såsen låter inte som något för mig, kan ni byta ut den mot bearnaise sås? Och sedan köttet vill jag inte ha blodigt men inte för välstekt heller, går det att få den ungefär medium mot rare?"
Ibland undrar jag varför folk går på resturang, gå hem o laga maten själva då ;) Och sedan klagar de på att kocken gjort fel, men hur lätt är det när precis hela måltiden är omgjord???

- Hästtjejer som använder parfym i stallet. Är det för att inte lukta häst? Jag ser ingen som helst anledning.

- Hörde på radion att en mamma i danmark stämmer ett hotell i turkiet. Anledningen är att hennes tonårsdotter var där på semester och är nu gravid - trots att hon inte haft sex. Mamman påstår att det måste ha flutit omkring spermier i poolvattnet. Men hallå, det är bara för mamman att inse att hennes dotter har haft sex!



Till sist måste jag berätta hur fin min häst Rye är. Red dressyr i ridhuset idag o det gick så bra <3

Kommentarer
Postat av: Anki

hahaha vilket bra inlägg! Det är en bra fråga! Problemt är att folk inte tänker! sigh hade samma situation på jobbet idag! suck!

2009-07-13 @ 19:26:04
URL: http://ankisidentity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0