Drömjobb

I våras fick jag ett par jobberbjudanden som jag tackade nej till då jag hade restaurangjobbet redan. Men idag ringde de från ridskolan och frågade om jag var intresserad av en 65% tjänst, stall och hästskötsel. Det lutar åt att jag tackar ja.

Nu sitter jag o tänker på drömjobb som jag haft som yngre, eller jobb som inte skulle  vara helt dumt!  :

 - Glasskioskare. Jag ville som liten kunde äta glass hela dagarna på jobbet, haha. Köra glassbil vore inte så dumt!
 - Veterinär. Vilken djurälskare har inte drömt om att få hjälpa djur, fast orka plugga o torka blod. Nej tror inte d.
 - Brevbärare. Bli klar tidigt och gratis motion av att springa i trappor. Och tänk alla kändis brevlådor man skulle se! :)
 - Reseledare. Jobba utomlands i värmen fast ett minus med alla klagande tusrister.
 - Spöke i Gröna Lunds spökhus. Gud vad roligt o skrämma alla småtjejer!

hahaa.. aa d finns mkt mer oxå som man kan göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0