Usch o tvi för att va sjuk

Uschiii jag är genomförkyld. Hoppas jag kan va med på middagen med brudarna på söndag.
Rye har lite jullov nu men jag rider fibbo i alla fall (världens finaste ponny i toppform just nu) Hade tänkt göra så mycket, pyssla m rye, rida ulmus, städa stallet, städa rummet, fixa o dona men jag har vart seg hela veckan. Usch.

TV-Happenings
¤ Ser fram emot "Let´s Dance"
¤ Kan nog inte låta bli att se "Den rätte för Rosing" och se henne göra bort sig, ännu en gång, i TV
¤ "Körslaget", Heja alla härliga sångtalanger! Jag är granne med en som arbetar ihop med Wells, och Wells älskar tydligen det här med körslag!
¤ Jag och syrran satt och såg Blondin Bella på TV. Hon har fått ett eget TV-program (tydligen) som är HELA 5 MINUTER LÅNGT. Wow. I detta program gav hon oss tittare en utläggning om hur man hanterar utmaningar här i livet. För det har hon erfarenhet av. Skrattretande.
¤ "Top model" Ja tack
¤ Har den senaste "Mumie" filmen hemma som jag måste se :)
¤ Har fastnat för "Mamma Mia" filmen Gud vilken musikal nörd jag är!
¤ Är sugen på att se mina "Lost" DVD boxar igen
¤ Tyra Banks och Ellen De Generes Är såå flummiga
¤ Jag borde skaffa ett annat intresse än TV.

En 9-årig tjej i intervju med Ellen De Generes:
Tjejen: "När jag vill tjäna 51 miljoner om året när jag blir stor"
Ellen: "Varför just 51? Varför inte 50 miljoner om året?"
Tjejen: "Men hallå, 51miljoner är en miljon mer än 50 miljoner."

Kommentarer
Postat av: Jen

Nej! Är du också förkyld! Typisk att bli sjuk efter lövet! Hur är det med dig? Lika död som jag? Hoppas du mår bättre.

Jen

Ps. Du SKOJAR! BlondinBella här ett tv programme. sigh. Undrar vilka problem hon kan ha. Kanske EN finne? hihihi

2009-01-09 @ 20:51:41
URL: http://ankisidentity.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Jag tror lill-tjejen blir min stora idol. Hon har definitivt prioriteringarna helt rätt! =D

5 myror ÄR FAKTISKT fler än 4 elefanter. Sån där barnslig logik som funkar, everytime ;D

2009-01-12 @ 22:27:56
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0