Tuffar på

Livet tuffar på som vanligt. Siktet inställt på tävlingssäsongen och ansökan till hippolog utbildningen. Blir mycket jobba framöver.

PLUS JUST NU:
* Red alla tre hästarna idag, dressyr på grabbarna. Gick bra.
* Vi har tre friska och fräscha hästar just nu. Det gör mig lycklig och tänker vilken lyx!
* Tusse kurs i helgen.
* Jag ska få hjälp av Eva med hoppningen.
* Jag kanske ska tävla ridskolehäst på Solnas tävling.
* Mitt rum är städat. Duktiga jag!
* Äntligen kanske vinterns bakslag är över. Rye känns finfin i dressyren nu. Hopphästen ska kunna dressyr oxå!
* Syrran gav mig en massa peptalk idag.
* Jag såg Mamma Mia filmen idag, igen..
* Jag är bortskämd med ridhus.

MINUS JUST NU:
* Vädret suger. Isgata överallt.
* Kommunikationskrångel med en öde ö.
* MItt rum ser stökigt ut.
* Top Model Australia suger.
* Syrran är sjuk, jag vill inte bli smittad.
* Mina lungor gillar inte den här kalla luften. Jag vill inte bli sjuk.
* Råttor i stallet. Jag ska försöka ta död på dem ngn dag då Chippens metod inte funkar.
* Jag missar en del ridning när jag jobbar.
* Jag avskyr att passa tider. Tidsoptimist.
* Utestallet skitas ner lika snabbt som jag städar det ;P
* Sofie drar till Ecuador tre månader utan mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aww man blir aldeles gråtfärdig när man läser minussakerna! Du borde satt dom i ovänd ordning så att man inte behöver bli så ledsen :P Det finns mycket bra som händer nu ju =) När ska vi ses nästa gång? Är du ledig ngn gång i antingen helgen/måndag/tisdag?? ((Det är jag! xD))

2009-01-27 @ 09:16:36
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå utestallet blir skitigt? :P:P

2009-01-27 @ 16:30:44
Postat av: Anonym

/malle

2009-01-27 @ 16:31:58
Postat av: Lollo

hahaha ;) jag vet inte hur det går till ^^

2009-01-27 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0