Grana i mitt hjärta, Avesta i mina tankar

På begäran från Malin (som också drömmer sig bort till soliga ridläger) kommer här en massa bilder från åren som gått när vi varit i Avesta. Luta er tillbaka och njut!

LIPTON - OS-hästen och Tusses hingst som hon haft i många år - R.I.P. 2008, han finns inte mer.

Denise och Piraten -06, en jättelik nordis som går 120cm på tävling. Värsting i dressyr dessutom!

Jag & Giovanni -06, jättemysig häst även om det gick i slow motion.

Nektar & Pepito -06, bästisar!

Sabina & Pepito -06, jag diggar den här andalusiern! Sjukt snygg och duktig på dressyr o hoppning!

Jag och Porter -07, världens snällaste irländare :)

Johanna & Timoteja -07, ännu en nordis som vet hur man hoppar! Urhäftig ponny.

Syrran & Nektar -07, hoppar reflex täcke

Syrran & Ulmus -08, finaste ekipaget!

Syrran & Ulmus -08, hoppar stort

Syrran & Phoebe, -08 ser rosa ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0