Sand

Likt sandkorn ligger de i min hand
En hög av sand i min näve
Ju fler sandkornen är, desto mer tyngd vilar i mina händer
Ibland sipprar de ut mellan mina knogar
För att aldrig finnas mer
Men jag finner också nya sandkorn att lägga till min hög
Där står jag och väger mina sandkorn
Utan att veta vad jag ska ta mig till
Det känns som att högen är mindre nu än förut
Betyder det att den är mindre värdefull?

//Lollo


Ledig dag betyder heldag i stallet! Har tre hästar att vta hand om. Ska longera Otto, dressyrlektion på Phoebe och tänkte träna dressyr med Rye (inspirerad nu från boken "Dressyr" av Eric Lette) och Malin vill att jag ska rida med ut på Sillen oxå :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin =) Fast jag vill inte ens börja försöka analysera den xD Det var ett tag sen vi hade läsning nu ju... Inte för att jag skrivit ngt men ändå =P

Vi ses på fredag? fingers crossed

2009-02-10 @ 20:29:39
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0