En Lollo I Ett Snöigt Sverige

Jaha så blev man kvar här hemma medan alla andra drar till soligare länder.
Vad hände med alla mina utlandsplaner? Dom jag hade i gymnasiet som skulle fullföljas efter studenten?
Jo något oväntat hände. Jag mötte en Ri-Tachie.

Min häst Rye. Jag behöver bara titta på honom så inser jag varför jag är kvar här hemma. Rye är värt allt. Han har gett mig så mycket. Tänk vilken otrolig tur jag har som fått möta en sådan unik häst. Vilken resa det har varit att nå dit vi är idag, det är bara tiden som säger hur länge det fortsätter.
För alltid, säger jag. För alltid!

Förresten vad tycker ni om min nya layout? :)

La Lolo


Kommentarer
Postat av: sofie

Aww stackars lilla lollo hade oootur, fick inte resa bort alls!

Tihi.. Saknar dig, onskar att du var har, det hade varit SA MYCKET ROLIGARE! men jag har det ganska bra anda och vi har det varmt och skont i alla fall!

Hoppas du har det bast!

Kramar!

PS. alskar din layout ;D

2009-02-25 @ 21:01:06
URL: http://sofiesecuador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0