Framtidsmål

Vet inte hur vi kom in på det, men i alla fall:

 

Lollo: Sedan när man blir gammal blir det till att sitta och åka islandshäst i skogen.

Emmeli: Islandshäst??? Varför just islandshäst?

Lollo: För vid det laget lär axlar rygg och leder vara totalt utslitna så man bara orkar åka islandshäst i skogen.

Emmeli: Nej jag ska rida grand prix dressyr på mitt halvblod! Han kommer vara så pass lydig! Gör allt på kommando!

Lollo: Ja vid sisådär 90 års ålder bör man ju kunna allt man ska kunna för den nivån!

Emmeli: Precis! Men du lär ju få det svårare som hoppryttare, du måste ju ändå styra!

Lollo: Nej jag får det inget svårt, jag bara vrider på huvudet så följer hästen dit den ska.

Emmeli: Smart!

Lollo: Fast det blir förstås svårt om man har stödkrage.

Skratt attack.

 

Senior Future Cup - Here we come!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Islandshäst pga förstörda axlar...ja varför inte. Jag önskar dock också att det mer var GP som gällde då :)

2009-12-07 @ 22:50:43
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0