Lollo flyttar hemifrån

Jag har nu flyttat in hos Matilda! Jag kommer lägga upp bilder på bloggen så småningom (stallet, lägenheten, brudarna, hästarna). Lägenheten e jättefin och Matilda jätte schysst :) Vi har stor balkong, badkar, kyl, frys, kök, sedan har vi släpat hit resten nödvändigt. Det finns inte ens gardinstänger eller duschdraperi, så d måste vi fixa :)

Förresten såg jag en kul grej igår på tågstationen. En tant som såg ut att vara typisk kontorsråtta, men hon var iklädd ridkläder. Jag höll på att skratta ihjäl mig o tanten stirrade surt på mig. hon tyckte sig nog vara mycket modemedveten. Ridbyxorna var inte ens använda. Stövlarna var i ridstil men troligen köpta i en dyr sko boutique. En söt liten kavaj och välkammat hår och höll en RIDHJÄLM i handen. Snälla, det var så pinsamt. Hon doftade nog dyr parfym, jag stod ju bara på avstånd. 

Kommentarer
Postat av: sofie

Då är det snart dags för våldgästning alltså ;D Jag har bokat det i min kalender... Beware! :)

2009-08-31 @ 20:10:32
URL: http://maler.se/sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0