Helgen

Idag ska jag tillbaka till skolan, ska rida phoebe och packa först. Syster yster är på dressyrtävlling m Ulmus just nu o de leder sin klass för tillfället! Spännande!

Jag var på tjejmiddag i fredags med brudarna och det var jättetrevligt! Jag fick flumma loss och vara den jag verkligen är för ett tag vilket är väldigt skönt.

Igår var det bröllop för mammas kusin och det var trevligt, men ovant. Jag har aldrig
 vart på bröllop förut och så är det ganska sårt det där med att småprata med nya människor men det gick bra.

Sedan kom Magnus o hejade på alla och jag o syrran åkte hem tidigare med honom. Vi hämtade hunden o åkte hem till mig. Nu har Magnus åkt vidare för att jobba men det var kul att se honom igen´, nu får jag vänta till nästa helg och då är det fest :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej girlie! =D Känns redan tomt här utan dig! Jag kom just tillbaka från en supernice helg (småttinghelgen ju) där jag lärt känna massa nya awesome människor på handels. Meeeeen dom är ju inte du! =( Låter som du hade det bra i helgen iaf, hur mådde magnus egentligen? hihi.. vi ses i helgen! Kramkram!

2009-08-30 @ 13:31:17
URL: http://www.maler.se/sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0