Dressyrpass

Red första dressyrpasset på skolan idag, och det gick över förväntan måste jag ändå säga. Rye skötte sig och var koncentrerad, jag måste bara styra upp min sits bättre. Dessutom satt jag ner i traven vilket inte låter så märkvärdigt men för mig och Rye är det det ! Haha.. ja Rajjan hjälpte mig idag så mycket han bara kunde, duktiga häst.

När lektionen avslutades sade Malin att det hade sett bra ut men att vi hade mycket att jobba på (o ja, du anar inte!) Jag var så lycklig o sa att så här mycket har jag aldrig suttit ner i traven! Och istället för att svara : "ehhrr ok.." så sade malin: "men gud vad kul! Grattis Louise!"

Precis vad jag behöver, uppmuntran och leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0