Allt skruvas upp i ett rasande tempo

Jag hänger inte med och blir jättestressad av alla måsten, mest smågrejer som ska fixas och papper som  ska skickas. JOBBIGT!

För ett par dagar sedan hade jag min framitida höst färdig med fast tjänst och planerade tävlingar.
Men nu verkar det som att jag ska flytta till Linköping och Vreta skolan tillsammans med Rajjan; KY utbildningen inriktning ridsport.
Åker troligen på måndag om nu alla j*vla papper löser sig. Uaaaah.
Jag försöker få ridningen o funka och hitta mig själv i ridningen. Att det ska vara såå svåårt. Men roligt!
Blir stressad av att vara hemma, känns som alla går och knackar en  på axeln.
Tacka vet jag att vara hos min kille, där jag får slappna av och lämna problemen hemma kvar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0