Here I come!

Yippie! Idag fick jag besked från SLU! Jag ska på antagningsprov för hippologutbildningen! YES!
Med detta i ryggen fick jag förnyad och välbehövd motivation; syrran och jag sprang runt spåret, ska göra det nu varje dag fram till provet. Jag har läst halva teoriboken, måste börja rida mer o träna mer dressyr och hoppning. Men vi är på väg.

Förresten var både Ulmus och Phoebe jätteduktiga i helgen <3 De tävlade på Sollentuna. Ulmus fick ett stopp + en rivning i 90cm, och sedan ett stopp i 100cm. Men det går åt rätt håll! Syrran är taggad nu inför kommande tävlingar.
Och Phoeeeeebeeee gick felfri i 80cm, hennes första lokala tävling och hon tyckte det var SUPERKUL med alla människor, hästar och saker som hände. Hon fick sin första unghäst rosett med Kaka i sadeln (Katarina). 90cm gick också bra men slutade med en rivning.

Kommentarer
Postat av: sofie

Ahhh grattisgrattisgrattis!! =) Duktiga ponnysar du har och vad duktig du ar sjalv ;D Saker pa att provet kommer ga superbra! Nar ar det? kraaaam

2009-04-10 @ 22:32:27
URL: http://sofiesecuador.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till antagningsintervjun! Den kommer gå jättebra, det slår jag mig i backen på :D

Kul att det gick bra med pållarna också!

Kram

2009-04-20 @ 22:28:29
Postat av: Sofie

UPPPDATERINGSDAGS tjejen! Vill ju veta vad som hander dar hemma!

Saknar dig, vore saaaa mkt roligare om du vore har!

kramar!

2009-04-22 @ 02:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0