Nedräkningen kan börja


Ninni <3

Äntligen har jag tid att skriva på bloggen! Har varit fullt upp de senaste dagarna. Och på onsdag åker jag till England!! Nedräkningen kan börja..
Igår såg ut så här:
06.00 Väckarklockan ringer. Var hemma från jobbet endast sex timmar tidigare..
06.45 Startar bilen och styr mot Solna.
07.15 Jag blir tilldelad Fanta Fantastic på Solna.
07.30 Dressyrlektionen för Carina börjar, totalt är vi sex ryttare i gruppen.
08.40 Lektionen är klar.
09.00 Rullar ner till macken för att tanka bilen. Köper muffins och juice också.
09.45 Hemma igen. Fikar och ser på Top Model. Försöker sova en stund men kroppen är för uppe i varv för att slappna av.
11.00 Ute i stallet och ska rida Phoebe.
12.05 Tillbaka med Phoebe från uteritten. Världens bästa ponny!!
12.40 Nyduschad och hunnit äta soppa. Startar bilen och rullar iväg till frissan.
13.00 Sitter på frisörsalongen. Vet precis vad jag vill.
15.30 Hemma igen efter att ha köpt godis och ostkaka. Käkar lunch och kollar på "Ciao Bella". Nöjd med håret!!
17.00 Intag i stora stallet. Snackar skit med folk. :)
18.00 Hämtar hö till Rye och Phoebe samt gör i ordning Rye för hoppträning.
18.30 Tjuvkikar på hoppgruppen innan tillsammans med Jojjo och Anna.
18.40 Sadlar Rye.
19.00 Rider fram Rye för hopplektion.
20.30 Banan undanplockad och träningen över. Gick jättebra! Ger pållarna mat och fixar i ordning Rye.
20.47 Hinner gå in och dricka ngt. Foten protesterar och gör ont, överansträngd.
21.00 Lindar foten och fodrar stora stallet.
21.40 Fyller vatten till Rye och Phoebe och börjar mocka deras boxar. 
22.10 Klar i stallet och sitter framför Tvn, lägger mig sedan i sängen och ser på video i sällskap av min godis påse :)


Vill ha just nu: nya varma ridkläder. Har spanat in en väst på Hööks, vill ha vantar och mössa oxå. Skulle behöva gummistövlar.
Minus just nu: Min fot gör ont :/
Plus just nu: Rye och jag är fit for fight inför tävlingen på söndag! Då debuterar vi 110cm. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

awww vilken supersöt bild! :D

Du verkar ha fullt upp! ler

2008-09-05 @ 10:34:25
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0