Tävling här hemma

yupp vi hade vår årliga hopptävling här hemma! Alltid lika skoj speciellt den glada stämningen och alla fina resultat! Syrran och Phoebe fick sin clear round rosett på 50cm (Phoebe är bäst <3) och sedan gjorde jag och syrran en varsin kanonrunda tillsammans med Rye på stafetten. Bullen vilade från hopptävling idag.
Syrran stafettade ihop med Linnea och Charlie vilket ledde till en 2:a plats! GRATTIS! Jag är stolt :) Jag stafettade ihop med Nelly och Sid men tyvärr hade vi idag otur. Se upp för oss nästa år!!!

Sedan var det dags för mig o Rye att hoppa 100cm. Syrran sade något i stil med "Nu jävlar Lollo gasar och svänger du och ser till att vinna!!!" Vi hoppade inte alls dumt men jag slarvade idiotiskt nog på sista hindret i grundomgången så det blev ingen omhoppning för oss :/
Syrran var snabb med sin kommentar: "Lollo, du suger."
Jag klandrade henne inte utan instämde. Fan hur kunde jag rida så illa på världens finaste duktigaste snyggaste bästaste häst???!!
Efter att Syrran hört mig tjata och göra världens utläggning om hur dåligt jag red så sa hon: "Jamen, det var bara otur..."

=)

Kommentarer
Postat av: Sofie

oh ja, jag är världsbäst på jobbiga människor xD Hur blir det i helgen då? Ngn som svarat än?

2008-11-14 @ 11:32:43
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Åh vilken söt liten kanin!

2009-01-17 @ 09:07:37
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0