Orättvisa

Usch usch usch!!!!! Hatar orättvisor.. kan inte gå in på detaljer här men den här orättvisan rör inte ens mig och trots det är jag sjukt irriterad!!! Jag som ändå är en väldigt egoistisk och insnöad människa. VARFÖR KAN INTE FOLK TA SIG FÖRNUFT TILL FÅNGA???!!

aja, jag är i alla fall lycklig över att min häst är så duktig nu för tiden och min ridning förbättras faktiskt!! Skit vi skola, jag vill göra karriär på hästryggen. Jag vill ALDRIG lämna sadeln!
Men det är här som jag måste ta mitt eget förnuft till fånga: jag måste ha en plan B som kan finansiera min ridning. Så därför kommer jag sitta i skolbänken innan ni vet ordet av..

Om mig
Hatar: Orättvisor, att ha fel, insekter, oljud, irriterande saker, att misslyckas, blåsigt väder, när min plan spricker, gnälliga människor, att stressa.
Älskar: Mina hästar och andras hästar, att rida, mina vänner, varm sommar, snöig vinter, bra TV, god mat, godis, att prata, att resa, att sola.
Är typiskt: ambitiös, glömsk, dålig förlorare, snurrig, konstig, rastlös, spontan, sällskapssjuk.

Här är en bild på Rye:

Kommentarer
Postat av: Sofie

aww vilken fin bild på rye!! =D

Vad är det som är orättvist?

2008-11-05 @ 20:40:57
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Sannas Nikita

Hej vilken fin häst men varför är den så ledsen??

(den har ledsna ögon på bilden) var det något som hänt?? Är det den som tycker livet är orättvist?

Hoppas allt löser säg till det bästa.

Lycka till Nikita

2008-11-09 @ 19:32:08
URL: http://??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0