Liten grej..

TEST
" hur bortskämd är du ?"
jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[] Styvsyskon/plastsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[x] eget rum
[ ] eget badrum
[ ] egen "gå in garderob"
[ ] swimmingpool/utebadkar
[ ] Hot tub
[ ] gästrum/gäststuga
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 8


[x] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL: 5


[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 0


[x] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 2


[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[ ] har dyr parfym över 300:-
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 4


[X] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 4

[ ] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[x] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[x] Varit i Afrika
[x] Varit i Sydamerika
TOTAL: 6


[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[x] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
TOTAL: 3


[ ] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[x] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[x] egen laptop
[ ] egen dator
TOTAL: 2


TOTAL SUMMA:
1-23 = Ghetto-kid[ ]
24-33 = vanlig [ ]
34-40 = bortskämd brat [X]
41+ = uppeklassens snobb.[ ]


hehehe bortskämd jag e..


Kommentarer
Postat av: Jenni

hahaha vilket roligt test! Jag har igen penger på moblien så jag kan inte svar på ditt och sofies sms men jag tror inte jag kan imorgon! Sorry!

Jag ska fråga pappa igen imorgon

Kram

2008-11-28 @ 22:40:34
URL: http://ankisidentity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0