let it snow let it snow LET IT SNOW!

SNÖ!! Jag måste drömma. Jag trodde inte att ett vintervitt Grana längre existerade. Det känns som hundratals år sedan det sist snöade i stockholm!!

I lördags bestämde jag mig för att det var dags att tolka! Jag, Rajjan, Syrran o hennes kompis Hanna hängde med ut i snödrivorna. Jag trodde Rye skulle få panik då han inte är speciellt van vid snö och ännu mindre pulkor. Det visade sig att han var en naturbegåvning!!!! I skritt, trav och galopp körde vi o Rye skötte sig exemplariskt. Dessutom sken solen och det var vindstilla. UNDERBART <3
Igår red jag och syrran ut 2,5 timme i snöyran. Vi mötte skidåkare, islandshästar, häst med pulka efter sig, barnvagnar och får m.m. Vi var blöta frusna o trötta när vi kom hem men det var en helt fantastisk ridtur..
Snövädret innebär fler minusgrader vilket inneär att jag har några inneboende på mitt rum just nu: 10st skrattduvor och ett okänt antal chinchillor. Svar ja det låter mycket men jag erbjöd mig att dela med mig av mitt rum :)
 Medan andra kanske ryser av snön och kylan så njuter jag för vi kanske inte får en lika underbar vinter igen. Vem vet?

På önskelistan:
- En pulkabacke med någon pulkagalen person som jag.
- Back on Track produkter till mig och min häst.
- Lyxig grimma och fleecetäcke som Rajjan kan ha på tävling.
- Dataspel, ngt som roar mig :)
- Kväll hermma hos mig m kompisar o mat
- Mera tolkning!
- Suget efter tävling är stort just nu. Nästa tävling med Phoebe blir Överby klubbhoppning, på solna är det champagnehoppningen och med Rajjan blir det avesta i slutet av februari. Jag tror jag behöver fler tävlingshästar och sponsorer så jag kan göra det här på heltid!!

Fiffi på ridtur för några år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

aww vilken söt bild! Och det var skitkul i helgen :D Fast jag önskar jag kunde hängt med dig och tolkat!!

2008-11-25 @ 22:17:57
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0