Studentskiva

Fick nyss reda på att jag måste bjuda ett gäng till skivan på lördag... vafan. Jag har inga kompisar jue! Haha nejmen så illa e d väl inte men fatta kort tid jag har på mig :S

Längtar efter studentskivan om den nu blir av.. jag vet inte.
Men jag vet vad dagens vill ha är i alla fall:
- Nya ridstövlar. Mina gamla har jag haft i fem år nu o d e hål i dom..
- Nytt träns. Börjar tröttna på Rajjans träns. Det ser så trist ut. Vill ha en aachen nosgrimma med blingbling på men det finns inte till hästar m så stora huvuden.. ;)
- Städat rum. Mitt rum ser cp ut.
- Färgglada pikétröjor att rida i.
- Ny sladd till min dator som fungerar.


Just typiskt, när exams är över så måste man oroa sig för om skivan blir av. :/

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, det är så kuul med skiva å allt roligt i studenttider :) men minns hur det var, man kände sig lite stressad över att sälja alla biljetter under så kort tid.

2008-05-21 @ 17:42:38
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: sofie

Åhh jag håller med dig! är så jobbigt :( Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. försöker övertala en gammal kompis nu, men det lär inte funka; han är pank >_

2008-05-21 @ 21:25:50
URL: http://asnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0