Solbränna

tror jag har fått solbränna. Älska solen, avguda solen ^^ Jäkla trist att bara plugga, så trist att jag somnar i böckerna.

Dagens humör: glad och seg
Dagens mående: vet inte hur proven kommer gå den här veckan..
Dagens borde: Plugga biologi främst men även spanska och engelska
Dagens frisyr: tofs, håret e långt nu o d gillar jag ^^
Dagens klädsel: sommarkläder, piratbrallor o linne
Dagens planer: måste förbi granngården o köpa spån och en flughuva till rajjan, sedan fixa allt till rajjan och sedan ska jag o rajjan träna hoppning för eva på solna ikväll. Ser fram emot det!
Dagens materiella vill ha: bra betyg..? flughuva till rajjan som sagt och en shoppinrunda på newyorker vore härligt
Dagens fundering: plugga plugga plugga mer mer mer
Dagens beroende: solen..
Dagens tråkigaste: att jag låser in mig själv o tvingar mig att plugga. Det går inget bra :/
Dagens tidning: snarare biologi böcker..
Dagens låt: magnus uggla, jag tackar dej för låten "24 timmar" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0