Min världsbild går under(!!!)

H e r r e g u u d ! För ett par dagar sedan snackade jag m sofie o sanna om den där underbara nya låten Mika kommit med, som får mig att höja volymen på bilradion och skråla med. Man blir lycklig av den låten!! Den e underbar.
IGÅR visade det sig att det inte alls är Mikas låt. Chocken kom när jag satt och såg på sommarkrysset... Det är bröderna Rongedals låt!! Trodde jag skulle dö, fan heller att man kan lyssna till en duo som ser ut att höra hemma på maskerad.. Usch. Men det är en himla bra låt..!  :)

Veckan som gick
Måndag Engelska prov. Åkte sedan hem och sov, orkade inte plugga mer. Hängde med till Mustang med Ulmus
Tisdag Spanska prov, pluggade en del biologi
Onsdag Stress panik plugga biologi. Biologi prov
Torsdag Sista biologi provet, yes! Hem o tog hand om alla tre pållarna själv. Phoebe lektion, dressyrlektion m raj o uteritt på ulmus. Underbart <3
Fredag Utsläpp av 19 hästar. Sedan segade hela dagen m min dator o tv:n. Red ut på ulmus m josefine o rajjan
Lördag Ridlektion på Solna. Gick hyfsat. Fikade m gänget o kollade på syrrans lektion, när nektar öste järnet m sara på ryggen ^^ Mockade sedan och segade.
Söndag Idag har jag fikat m Diana, shoppat lite och köpt hästmat. Seeegat igen =) Ska strax mata kaninisarna och sedan till Kista m mamma

Veckan som kommer
Måndag Plugga, rida Rye, festa m sanna :)
Tisdag Dressyrlektion m Rajjan
Onsdag Svenska prov, hopplektion på rye o phoebe om hon är fräsch
Torsdag Sista sista provet :D Rida Phoebe?
Fredag Picknick med klassen på Djurgårn.. haha. Rye får vila.
Lördag Dubbel lektion på Solna. Wiiie! Rida Rajjan.
Söndag Tömkörning x3 för Ove.
Några fler förslag är välkomna :) Festa, ngn?

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha lollo! Du glömmer bort att det är vår skiva på lördag den 24:e! :D Då ska vi feeessstaa!
Vart ska du imorgon på för fest?

2008-05-18 @ 19:30:31
URL: http://asnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0