Lättnad

GUUD trodde aldrig att det skulle gå att pusta ut men faktiskt gick det: MATTEN ÄR AVKLARAD. Jaja, klarad vet jag inte men avbetad iaf ^^
Biology, spanish and english to go, swedish in two weeks.  Just a couple of tests before freedom.

Johan föreslår att bränna matteboken. Jag föreslår att sälja den. Suzy fick choklad av mig idag tack vare hennes hjälp hon gett mig med matten. Utan Suzy o Sofie överlever man inte!!

Vem är denna Suzy? Även kallad Suzanne, Gangsta, Egyptiern och Radwan. Skönaste bruden som finns, lever i Husby (Vi brukar dra till Hashby), snille på det mesta, kan MSN's alla funktioner, hon brukar dras till Visinge.. varför är en hemlighet ^^ Hon är även Mössens bästa  vän, som tackar henne genom att bita Suzy i fingret.. Hihihi.


Kommentarer
Postat av: sofie

Yes, ett steg närmare frihet =)

Du glömde att nämna Suzys många kusiner ;) hihi

2008-05-09 @ 21:43:57
URL: http://asnan.blogg.se
Postat av: :+:Suzy:+:

Hahahha sofie jag har inge släktingar här!!! hahha Nawww va söt du e gumman!!! Lollo du e bäst !!!! happy to have u :) ja äntligen matten e avklarad!!! hahha ska gå hem t dig o "leka" me din kisse o musen.....

2008-05-10 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0