... Everything´s gonna be allright

Sitter här och tycker att det mesta känns surt just nu... Måste fixa biljetter till skivan.. Mina föräldrar är förbannade över hela grejen men jag skyller inte på någon.. det är bara att bita ihop och... bita ihop!
Hopplektionen med Rajjan gick sådär. Helt ok men fortfarande inte nöjd och jag kan inte sluta grubbla. Rye vågar inte lita på mig alla gånger vilket gör att båda två tvekar. Fan! Vill träna mera mera så att jag kan få till det här någon gång. Men jag kan inte träna Rajjan mer än jag redan gör för då skulle jag bränna ut honom. Unghästen är inte helt fräsch så henne kan jag inte träna heller. Syrrans häst kan jag inte träna hursomhelst.. FAN jag behöver fler hästar!!! hahah..
Ridningen på Solna på lördag blir inte av och jag som hade sett fram emot att rida två lektioner... fan igen.
 Pratade med Charlotte igår, hon gör mig alltid på bra humör. Och sötaste lilla Dylan.. Jag saknar England, Charlotte, Dylan och allihop. Saknar de underbar vackra morgnarna och mysiga ridturerna bland vildhästar. Åka hästlastbil och se Englands alla tävlingsplatser.. Men samtidigt som jag uppskattar Sverige. Här har jag allt serverat med egen gård, träningsmöjligheter, tävlingar, flera egna hästar, mina kompisar, Stockholm, god mat.. Jag slits mellan de här två platserna. Är jag i Sverige vill jag till England och är jag i England vill jag till Sverige.
Fan, en gång till. 


Kommentarer
Postat av: sofie

fanfanfan var ordet :/
Men syrran ska hjälpa mig nu med lite folk. Inte alla, men lite.
Ååh men vi vill ju ha kvar dig HÄR lollo!! Du får inte åka bort till england =)
Blir det ngt ikväll?

2008-05-23 @ 08:33:59
URL: http://asnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0