Åsnan har joinat bloggarnas desperata värld..

Jag veet att jag inte uppdaterat på länge, men här är jag. Fortfarande upptagen med IB, försöker njuta av d fina vädret inomhus med näsan ner i skolböckerna och saknar de evigt långa dagarna i stallet..
*Suck!* Snart är skolan över o då kommer jag ödsla all tid på dessa fyrbenta varelser ^^ Idag blev historia proven avklarade och Rye's sadel är tillfixad hos mustang, eller råttdans som pappa säger: mus-tango.  (????)
Syrrans nyinköp, skimmeln ULLMUS kommer hem idag :D spännande!!

Hihih Sofie, Åsnan, har sin egen blogg!! Hittade följande där som jag nu kopierat:

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : Sofie tror jag.. hehe och rajjan och suzanne  såklart <3
Någon som du längtar efter: vill träffa Charlotte igen, o diana var länge sen ^^
Någon som du hatar: jajamen, jag irriterar mig på flera störande människor.. haha
Vem ringde dej senast: Pappa när han segade i morse.
Vem ringde du senast: Mamma
Har du några kärleksproblem: utan pojkvän så är d svårt att ha d, haha
Har du ätit något idag: pasta nyss
Har du gråtit idag: näää är annars väldigt bra på d
Har du skrattat idag: ja - när jag läste sofies blogg. Tack sofie!

JAG:
Är singel: japp
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: alltid ^^
Svär ofta: alltid
Sjunger i duschen: aaa och i bilen hihih
Morgonperson: jag slits mellan att lämna sängen och älska vackra morgnar
Är kär i kärleken: vore typiskt mig ^^
Skrattar åt mina egna skämt: försöker låta bli haha
Vill ha barn: Ja bara d e väluppfostrade o rumsrena. de får inte skrika o va jobbiga

HAR DU:
Glasögon/linser: japp
Piercingar: ja  näsa o öron
Syskon: syster o bror
pojk/flickvän: nej
Jobb: öppen för förslag
För många vänner: kan aldrig bli för många
Rymt hemifrån någon gång: aaa när jag var liten. va hemma igen efter 20 minuter HAHAH
Färgat håret: ja flera gånger
Bra självförtroende: ´tvivlar jämnt :)
Sagt "jag älskar dig" till någon : Ja ^^
Varit kär: haha jaaaa
Brutit ett ben någon gång: nope
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: vet inte...
Somnat gråtande: jaaa då

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: det händer
Ha ångest: alltid
Drömma mardrömmar: haha jaa
Klä dig i svart: hmm sällan
Hata folk : ja som bilisten idag som körde oerhört långsamt framför mig
Lita på folk: jaa blåögd som jag e =)

SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: chippen haha
Du delade en dricka med: familjen ^^
Skrek på dig: Syrran
Du fick sms från: sofie
Du senast skrev på msn med: Suzy

Kommentarer
Postat av: sofie

VA!! DU har inte berättat ngt om ngn ULLMUS!! Hallååååå...!

Skönt att man kan inspirera andra ;)
Men du, det här med barnen.... "väluppfostrade o rumsrena" -- det är nog lite mkt begärt va? :P Finns det ngn kölista att skriva upp sig på? xD

men du får fortsätta skriva, så fortsätter jag att hålla lite utkik på din blogg ;)

2008-05-06 @ 19:43:56
URL: http://asnan.blogg.se
Postat av: sofie

Det är roligare när man vet att man har någon som läser =) De nada shrek ^^

2008-05-06 @ 22:31:14
URL: http://asnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0