Påsklov tydligen

Äntligen uppdaterar jag bloggen! Fick nyss beröm av min fina diana om min blogg, Tack! Bloggen har inte varit så samarbetsvillig med mig, därmed ouppdaterad. Well, Back on track now I guess.

Igår var det skola, red sedan en sväng på lilla ponnyn (Fiffi) sedan var det hoppträning på Rajjan vilket flöt på bra. Bådar gott inför hopptävlingen på söndag, lr tävling o tävling.. d har nu blivit en clear round men jag hade sett fram emot tävling och inte clear round.. om ngn nu fattar vad jag säger, aja.

Idag är det torsdag vilket betyder sovmorgon till 12 för min del = Woooh! Men, precis när jag ska ut till bussen får jag sms av sanna: historia läraren har tagit "sovmorgon", IGEN. Ringer sedan Sofie och kollar om vi har svenska, nej och därmed no school! Påsklov en dag tidigare.. naaajs.

Det blev lunch o inhandling i stinsen med mor o syster. Sedan hem och intag av hästar i LERVÄLLING: no joking seriously! Har nu ridit ut 1 ½ timme med Linnea och Charlie på Rajjan, häärlig träning ute i naturen bland rådjur o rävar ^^
Måste stressa vidare nu, ska in i duschen, hinna med tårta o kvällsfodring och sedan bussen för jag ska ut ikväll m ett gäng polare. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0