Party yay

Till slut så kom jag iväg på festande i stan med Anna, Therese och Carl. Haha, det var kul för jag hittade roliga spanjorer att dansa med, hahaha ^^. Efter några timmars dansande och konsumtion av cider så bar det av hemmåt för fyra otroligt flummiga människor. Vi kom fram till att när jag är full så är jag "Sofie-full", alltså flummig.. haha. Sov över hos Anna och fick skjuts hem nästa morgon av hennes pappa.
Annas pappa: "Kaniner säljes." Säg inte det till Anna bara!
Jag: Haha, jag tror hon redan vet det.

Väl hemma så drog jag på mig stallkläder och gick ut för att lunchfodra pållar i det soliga kalla vintervädret. Sedan in i dushen och gasa iväg på arbetsintervju. Gick bra, tror jag. Jätte trevliga människor och fin butik, hoppas på jobb nu.
Åkte hem och hämtade upp mamma sån drog vi och fikade i väsby c plus shopping. Ny väska och gympa dojjor blev d för mig. Det slog mig att jag på senaste tiden mest använt ballerinas och stövlar. Efter väsby turen så bytte jag om och gick ut för att ta hand om Rye o Fuff och red ponnyn en stund i ridhuset. Blev längre än tänkt vilket resulterade i att jag blev nästan en timme försenad till Sofies fest. FÖRLÅT!
Är nu hemma. Ska upp om ca 5 timmar, bör sova nu.

Vem är denna Sofie? Min flumkompis och klasskamrat, vi kan beskrivas som Shrek och Åsnan, en duo alltså.^^. Sofie orkar lyssna på mig och jag på henne och våran egen underfundiga humor är.. ehrm.. udda? Vi är överens: Vi är bäst. Sofie är en sådan som pluggar, smörar för lärare, tillbringar sin lediga tid med Krister eller i skidbacken
och hon dyker gärna ner i Terry Pratchetts djupa filosofi när jag själv inte finns till hands.

Kommentarer
Postat av: sofie

Din djupanalys av min personlighet är slående xD Kom nu shrekkie så festar vi jao! Wooho shrek och åsnan for life yeah! :D Nobody can stop us now :P
((ahh.. jag borde också gå och lägga mig xP))

2008-03-22 @ 02:06:50
Postat av: Lollo

hahaha ^^ go sleep now and have fun skiing!

2008-03-22 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0