Hata måndagar...?

I alla fall känns det som så just nu. Idag måste vara en typisk måndag.. men kalendern säger att det är tisdag... Konstigt. Tog bussen som gick 08.00 hemifrån mig i morse, efter att ha stressat in i duschen, slängt i mig frukost och sprungit ut till stallet för att mata pållarna och sedan efter ett snabbt klädesbyte ut till bussen. Och detta bara för att komma till skolan kvart i nio och inse att det är över en timme kvar tills jag börjar... Det måste vara måndag idag.

Igår var det måndag. En ganska soft dag i skolan. Började grina två ggr (eller tre?) för att jag skrattade så mkt.. vi har så roliga människor i min klass.. Haha, ni gör mig glad!! Sofie gör mig flummig. Mohahaha.
Åkte sedan hem efter att ha handlat hästmat. Bytte om och stack ut till stallet och började mocka och fixa. Sedan en skritt tur på Rajjan i skitvädret :) Rye klagade inte o inte jag heller. Efter en snabb middag var det dags att göra i ordning Phoebe för dressyr lektion. Då blev det stressigt o jag var irriterad. Det blev inte bättre av att mamma ringde o frågade var fan jag var ngn stans.
Äntligen nere i ridhuset och jag var inte alls nöjd med lektionen trots att Phoebe var duktig. Blev sedan så sur på min mor och resten av kvällen var förstörd. Ska vi byta, Charlotte? Jag flyttar till din gård i England så flyttar du till min gård i Sverige? Orkar inte med allt just nu, varför ska det kännas förjävligt?

Aja, dressyrlektion ikväll även om jag inte känner mig så pigg på det. Ska ut en sväng i skogen med min älskade ponny oxå. Sedan ska jag faktiskt plugga.

Kommentarer
Postat av: sofie

mohahaha.. Vi vet hur man skrattar på IB :P hihi

2008-03-20 @ 11:41:11
Postat av: Lollo

hahaha jajamen =D

2008-03-22 @ 01:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0