Snurra hit o dit..

Så har min vecka sett ut hittills:

MÅNDAG
Börjar med att Malin ringer mig kl 07.15 och äger att jag försovit mig till morgonfodringen.
Inser att jag inte kommer hinna rida idag.
Massage hos Katinka.
Lunchfodring av alla hästar.
Mocka och fixa till mina pållar.
Göra mig i ordning och åka till jobbet.
Jobba fram till kl 22. Hemma vid kl 23.

TISDAG
Sovmorgon. Går ut lagom till lunchfodringen.
Mockar och fixar till hästarna.
Rider Phoebe en stund.
Har intag i övre stallet.
Äter middag. Somnar.
Rider en sväng med Syrran i mörkret.
Kvällsfodring.

ONSDAG
Sovmorgon igen. Går ut tidigare till stallet och börjar fixa.
Lunchfodrar hästarna.
Mockar och släppar upp 4st 25kg säckar morötter till stallet.
Åker m mamma till Lantmännen. Får reda på att jag har fått ännu en häst att rida idag. Ringer chefen som säger att jag tyyp bara behöver jobba lördag lunch.
Hemma, mockar till Hebbe.
Rider ut på Phoebe
Intag av nedre stallets hästar.
Gör i ordning Rajjan
Middag
Gör i ordning Hebbe
Hopplektion m Hebbe
Hopplektion m Rajjan
Kvällsfodring

TORSDAG
Ser fram emot en pysseldag i stallet.
Morgontur med Mié o Marie o våra hästar.
Mobilen ringer, jag ska tydligen jobba idag.
Mockar till hästen.
Gör mig i ordning
Åker till farmor
Vi åker till Täby c, julshopping
Stressar till jobbet
Jobbar till kl 22
Hemma vid kl 23
Ska sova nu..

Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaww jobbigt värre låter det som! Massa stress bara :P Inte ALLS typiskt dig xD

Men ikväll får du inte jobba! Bara så du vet så kommer jag & sparkar dig ut från resturangen då! *ler*

2008-12-19 @ 10:07:02
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0