Terroristen

hehe stackars Ulmus som råkade ut för Lollo terrorist igår.. nej så illa var det inte men Ulmus tyckte inte om att behöva vara tvungen att va i nedre stallet innan ridturen. Stackare :)
Ridturen gick bra, Ullis är en så himla mysig häst <3 Rajjan får nya dojjor idag så då är vi fit for fight igen!

På tal om terrorist så påstår min chef att han är en,  i alla fall när han är stressad haha för då är han på oss som jobbar men så illa är det inte om du frågar mig.
Roberto säger att jag kommer hata honom för att han hackar på alla fel jag gör. Sedan får han nog dåligt samvete (haha) så han måste ge mig en kram. Nej men hallå har jag överlevt IB så överlever jag till och med en tsunami. Roberto klarar jag utan problem. Daaa

Vad vill jag göra idag? Slappa, spela Diablo och sola. Ska nog ta en tur i ridhuset med Rajjan när hovis hälsat på. Ikväll blir det att jobba på restaurangen.
Latmasken latar sig vidare nu..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om vi ändå haft lite sol idag.. :/ Ha det bra på jobbet ikväll =)

2008-08-18 @ 21:01:00
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0