Snurrigt värre

Jaha.. När jag äntligen fick tag i Charlotte så kom nästa nyhet. Det är inte engelska National Championships i fälttävlan vi ska på utan bara dressyr. Dessutom var tävlingen flyttad fast samma datum. "Nu är tävlingen närmare" påstod Charlotte. Det visade sig vara falskt.    :S
 Jag kan inte påstå att jag är förvånad. Charlotte är.. inte dålig på att organisera och informera men kanske inte världsbäst på den biten.. hehe.
Mamma blev djupt besviken då hon bokat hotell där tävlingen skulle ha ägt rum. Det var enkelt att avboka men nu måste mamma göra om hela proseduren och ogillar "folk som är dåliga på att planera". Dessutom visade det sig att jag och Charlotte bara skulle vara på tävlingen under lördagen medan mamma och syrran planerat att vara där lördag och söndag. Undrar hur Charlotte tänkt sig allt. Dessutom ska inte Charlotte tävla utan bara kolla på när hennes tränare tävlar.

MED ANDRA ORD ingenting har riktigt blivit som vi tänkt oss. Hmm.. Men jag längtar fortfarande till Charlotte och England och vet att det kommer bli underbart hursomhelst vad som än händer. ^^
I ALLA FALL så har några tjejer som jag förmedlat till Charlotte hört av sig och dom var jätteglada och jättenöjda med jobbet och kommer återvända till Charlotte och tackade mig för all hjälp. Hur kul är det inte att höra det?!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ouch, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig :/ Men du kommer väll att åka dit i alla fall som det var tänkt?

2008-08-19 @ 11:25:38
URL: http://asnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0