I AM BACK


Hihi.. här ser ni brorsans lilla hund Oliver för ett år sedan.. dom som känner Oliver håller med om att han vuxit och blivit mycket lurvigare men han är fortfarande lika söt <3

Varför tog mitt bloggande slut? Jo jag har varit arbetsnarkoman den här sommaren både på restaurangen och i stallet. Dessutom fungerar inte internet till min dator och pappas dator är sällan ledig.
Förutom jobbande har det blivit mycket ridning, träning och tävling men tyvärr inte så mycket kompisar. Men det kommer nog bli bättre på den fronten. I och med att jag har ett socialt arbete som servitris på restaurangen så är det skönt att ha några timmar för sig själv, dom få timmarna jag lyckas skrapa ihop. För till skillnad från andra så har jag inga sysselsättningsproblem..

Mer om sommarens äventyr kommer jag berätta om men inte just nu. Förutom att Rye har tappat en framsko så är vi i TOPPFORM. Planerar att debutera 110cm i höst och längtar efter att rida hubertusjakt! Jag red Quinto på Solna igår och fan vad bra det gick.. svävar på moln efter den lektionen. Lektionerna på Solna ger ibland mycket mer än vanliga privatlektioner på egen häst. Jag får mycket hjälp av Björn och jag får sitta på alla sorters hästar. Ändå har folk svårt att förstå varför jag rider på ridskola. För mig är det uppenbart.

Snart åker jag till Charlotte i England. Längtar!

PLUS just nu: Mina nya ridstövlar som jag unnat mig.. My preciousss kan inte vara utan dem.. Så underbara!!
MINUS just nu: Att Rye tappat en sko samt att jag är fruktansvärt lat för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Sofie

2008-08-18 @ 20:59:15
Postat av: Sofie

Din lilla fluff är så sööt =D

Kul att you're back ;)

2008-08-18 @ 20:59:48
URL: http://asnan.blogg.se/
Postat av: Yasmine Eriksson

Jätte söt är han.. =) Kolla valpen på min blogg om du vill!

http://yasmineeriksson.blogg.se/2008/august/utkast-igar-var.html



http://yasmineeriksson.blogg.se/2008/august/ur-gullig-valp.html

2008-08-22 @ 11:00:44
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0