miin dator

nu fungerar min dator. TACK MICKE! Jag ska hjälpa dig att knoppa Obrecht imorgon. :)  (som om Micke läser min blogg haha ;P)

Dagens humör: Ganska glad, ganska seg,  ganska najs
Dagens mående: Stressat runt en del men annars e d bra
Dagens borde: Plugga, as usually
Dagens frisyr: hårspray från igår
Dagens klädsel: ridkläder, nu mjukis kläder
Dagens planer: Solna, stallet, hemma
Dagens materiella vill ha: nya ridkläder.. massa prylar samt bra betyg ^^
Dagens fundering: what should I do with my life?
Dagens beroende: praaata m folk
Dagens tråkigaste: Att jag inte fick Ryes fossingar rena
Dagens tidning: har inte hunnit läsa ngn :)
Dagens låt: Bleeding love

Hiihi hittade detta "Dagens" hos ännäs blogg ^^

Kommentarer
Postat av: Åsnan =D

Haha gissa vem som tillslut skaffat sig en blogg? *ler*

2008-05-03 @ 23:04:12
URL: http://asnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0