April April

Torsdag förmiddag, har precis kollat på smink som lotta hade med sig till stallet och som jag ska köpa på internet. Yay =)
Hopptränade rajpaj igår och det gick hyfsat. Tränaren tyckte det gick bra. Vi får se hur det går på lördag när vi ska träna för Björn. Sedan ska vi iväg och kolla på en Bellman åt Linda, haha.
Min sits och Ryes galopp börjar bli bättre, mycket tack vare Guns lektion i tisdags. Phoebe hoppade superfint igår, hon gör sitt bästa.
Skrev upp mig på studentflak igår efter mycket om och men, det blir nog bra. Ska på min första skiva nästa fredag tillsammans med Tessie och Jannika. Tema : Djungel. Haha.. Längtar efter min mattebok som bör komma med posten idag. Vilken nörd jag är, men jag är i desperat behov av en mattebok! Om det nu hjälper.
Ska hoppa in i duschen nu, read my blog and ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0