Äntligen!

Åååh jag har saknat min blogg. Har inte kunnat uppdatera den på ett tag, dels för att min dator har varit paj och dels för att blogg hemsidan varit under uppbyggnad. Men nu ska jag äntligen skriva igen!
Sitter här och äter på en bulle, jag och Rye har kommít med på hopptävlingen på söndag.. nu är vi taggade! Vad har hänt i helgen?
Lördag kväll var festande med tjejligan: Anna Sanna Sofie Maria Jennifer Madde plus ett gäng brudar till.. Har jag glömt någon? Vi drog i alla fall till gamla stan och festade på Huset. Det var naajs men jag tyckte musiken kunde ha vart bättre haha. WE ARE SUCH PARTY ANIMALS! Åkte hem ganska tidigt, väl på nattbussen så kunde den inte åka utan stod stilla i tio minuter för att något fyllo tyckte det var kul att stå framför bussen... Bevakningstjänsten var tvungen att komma och föra bort honom. Hahaaha

På söndagen tävlade jag och Syrran, båda två på Quinto. Han var såååå duktig.. Han har verkligen utvecklats om man jämför med för ett år sedan. Han gjorde kanonfina språng! Syrran slutade på fyra fel och jag på tretton så hon fick ett tredje pris och jag kom femma bland elva startande. GRATTIS Syrran!
Söndag kväll red jag markarbete på Rajjan och det gick okej. När jag kom hem från skolan igår var det dressyrlektion på en arg liten Phoebe.. Kaxig är vad hon är! Gillar inte när jag kräver saker men tuff är hon i alla fall. Och rolig, haha.
Just de ja, var på solna en sväng innan skolan måndag morgon o hejade på Fuffen och fixade till hennes man. Hon har nu en bästa kompis på solna som heter Soya.. Söta dom är när de gnäggar åt varandra.
Nu är jag i alla fall hemma efter en lång och jobbig skoldag.. ska ut och rida dressyrlektion på Rye snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0